onsdag 12. september 2007

Jippi!


MUSE har jeg hørt mye på det siste året. I dag, da jeg gikk til jobb, spilte de Muse-sangen Knights of Cydonia på p3, og det første jeg tenkte var hvor veeeeldig lyst jeg har til å dra på konsert med dem. Jeg hadde hørt at de skal til Oslo for å spille i Spektrum i høst, men det er midt i uka og særdeles vanskelig å få til for oss som bor 60 mil unna og må på jobb neste morgen. Jeg gikk og funderte mens sangen spilte og lurte på hvordan jeg skulle få til dette; konklusjonen ble at det bare kan skje i en eller annen drøm.

Derfor var gleden STOR da jeg senere leste Dagbladet og oppdaget en liten artikkel om at UKA i Trondheim har klart å hanke til seg nettopp Muse; til konsert; i Trondheim; i Teltet; i Dødens dal; på en lørdag. Hvor perfekt kan det egentlig bli??

Billettene legges ut for salg i morgen tidlig klokken 0900. Skal ikke se bort i fra at minst en av Bøe-tvillingene sitter klar på telefon/internett/begge deler da. Jobb får vente litt; her skal en av høstens store happenings sikres! Jeg skal til Trondheim under UKA!

2 kommentarer:

Maria Vetleseter sa...

Tøft! Tenkte på å invitere dere til Oslo-konserten, men innså at det kunne bli trele.

Ida sa...

Jepp, passet muligens litt bedre med lørdagskonsert i Trondheim... Men takk for nesten-invitasjon, hadde vært toppers!