onsdag 26. november 2008

"Anyone can use it"

Første julegave er mottatt, åpnet og tatt i bruk.

Julaften på forskudd? Juks? Som en liten unge som ikke klarer å vente, men skriker seg til å åpne èn, bare èn, gave før den store kvelden? Ja, du kan kanskje si det sånn.

I går kom det nemlig pakkelapp i posten; julegaven fra min kjære (og litt fra meg selv) hadde ankommet posthjørnet på Bunnprisen. Ikke sjangs i havet om jeg klarte å vente.
(Dessuten er det ingen vits i å vente når man vet hva det er, eller?)

I pakken lå dette:

Nikon D40

Nå kan jula gjerne komme, for jeg er klar til å knipse supre speilrefleksbilder med fantastisk kvalitet når som helst. Håper alle jeg kjenner viser seg fra sine beste sider i jula, for jeg skal dokumentere! Gleder meg som en unge!

Kunne kanskje trengt et lite kurs i knipsing med speilreflekskamera, men det beste med kameraet er som tittelen på innlegget: "anyone can use it". Kanskje er det altså til og med håp for meg.

PS: Søsken og andre som leser dette og som lurer på hva de skal skaffe meg til jul: jeg trenger et SD-minnekort!

PPS: Når jeg tenker meg om; ingen jeg kjenner har noe annet enn en beste side. Stryk setningen over.

1 kommentar:

Anonym sa...

Oioi! Vakker sak, gratulere :). Gle meg te å sjå fabelaktige bilet framover. Og stela dem og bruk dem sjøl. Hihi.
Vi ha forresten og kjøft kamera, nytt kompaktkamera da, for å erstatt den bortkomne sonen frå i sommar. Kjøle fint det og.