lørdag 8. mars 2008

Sola er god, sola er toppen...

Nå sitter jeg i sofaen med varme i ovnen, laptopen i fanget, p3helg på radioen og kaffe + søtsaka i magen. En finfin lørdag, og den har vært fin hele dagen, med sol fra blå himmel og vår i lufta. Jeg så til og med årets første krokus i dag!
Slik så det ut på kaia i Molde i dag:
Titta: snøen taper terreng!
Utsikten fra leiligheten var ikke verre enn dette:
Å ha en fridag når været er så fint er ikke ille i det hele tatt, og får meg definitivt ikke til å glede meg mindre til påskeferien - til påskekrim på tv, dvd og i bokform, friends&family og generell kos. Krysser fingrene hardt for at de dårlige værmeldingene for påskeuka bare er rent oppspinn. Uansett skal det mye til å lure unna det faktum at vi er i mars måned og at våren per definisjon er her.
...og med det siste bildet sier jeg herved: Tuddelidu til vinteren!

1 kommentar:

Maria Vetleseter sa...

Jepp, det hadde vært noe det. Men nå laver det ned som i en snekker-Andersen-fortelling, og jeg glemte hanskene mine i Bøfjorden. Buhu.