søndag 25. januar 2009

Effektiviteten selv

I dag har jeg rukket å...

...sove lenge
...dusje
...lese aviser
...surfe en god del på internett
...rydde kjøkkenet
...spise mat, både frokost og lunsj
...vaske kopper
...vaske klær
...henge opp klær
...legge sammen klær
...forberede meg til i morgen
...rette 15 oppgaver i RLE (eller; ikke så mye rette som å konstantere at det meste er direkte kopi fra Wikipedia)

...og nå skal jeg smekke til med å lage lasagne til samboeren kommer hjem fra jobb. Etterpå skal jeg se tv, lese blader eller gjøre andre ting man forbinder med avslapping i heimen vår.

Djiiis, så effektiv jeg er! Jeg blir rent imponert.
Hvorfor er ikke alle dager slik at man rekker alt man hadde håpet på pluss litt til?

2 kommentarer:

Maria Vetleseter sa...

Imponert!

Anonym sa...

Huske første KRL prosjekte vi hadde me d i, da tok du vell over halle klassen på drikete kopi fra Wikipedia? Haha :P